F A S H I O N S H I P

F A S H I O N S H I P

Mutasd a rúzsod! - első rész

2018. április 14. - Fashionship

Egy smink megkoronázása az a pillanat, amikor a rúzs felkerül az ajkakra. Segítségükkel két perc alatt varázsolhatunk nappaliból esti lookot. Ez az a sminktermék, amiből egészen biztosan minden nő egy kisebb-nagyobb gyűjteményt tart otthon. Én is elhoztam Nektek "pár" darabot a sajátjaim közül. Nézzük is őket:fullsizerender.jpgRúzsok:

MAC - SATIN LIPSTICK ROUGE Á LÉVRESimg_8544.JPGMi mással is kezdhetnénk, mint egy híres, hírhedt MAC rúzzsal. Egy elég drága termékről beszélünk. Minőségi, pigmentált, tartós rúzst kapunk cserébe plusz gyönyörű a csomagolás is. Egy ikonikus darab. Viszont úgy gondolom, hogy drogériás termékek között is lehet olcsón jó minőségű rúzsokat találni. Íme az én kedvenceim:

ESSENCE - 01 MATT MATT MATT, 02 CUTE NUDEimg_8542.jpgSzuper tartós, olcsó, jó minőségű, pigmentált rúzsok ezek. Nagyon megérik az árukat. Ha egy olyan árnyalatra szeretnél befektetni, amit nem használnál minden nap, például egy lilára, akkor ajánlom a márkától ezeket a típusú rúzsokat.

TREND IT UP - 235 SHINY, 461 MATTEimg_8539.jpgEz a DM nem is olyan régi saját márkája. Szintén egy alacsonyabb árfekvésű márkáról beszélünk. Hasonlóak a tapasztalataim velük, mint az Essence rúzsaival. Sokáig fent maradnak az ajkakon, nem mászkálnak el és gyönyörű színük van.

RIMMEL LONDON - KATE 36,102,111img_8546-2.jpgAkciósan jutottam még hozzá ezekhez a rúzsokhoz(4,8,9). Elsőre a szép csomagolásuk fogott meg, de később már nem csak ezért szerettem. Csodás színekben álmodták meg őket, amik az ajkakon is ugyanúgy néznek ki.

MAYBELLINE NEW YORK - 910 shocking coral

Ez egy igazán nyári rikító rózsaszín rúzs(5). Meg kell válogatni, hogy milyen outfithez tesszük fel ezt az árnyalatot, mivel nagyon erőteljes, de ugyanakkor ez a nagy előnye is, hogy például egy full fekete szetthez hozzá tud adni egy hatalmas pluszt.

S-HE - 65 ultra matt

Lila színű rúzs(11), ami őszre tökéletes választás. Ez az egyetlen sötét rúzsom, de talán ezért is ilyen különleges tagja a gyűjteményemnek és ezért is kedvelem ennyire a hidegebb hónapokban.

Folyékony rúzsok:

CATRICE - velvet matt lip cream 010 midnude season

MAYBELLINE NEW YORK - vivid matte liquid 15 electric pink

ESSENCE - colour boost liquid lipstick 03 pink interestimg_8554.jpgAz Essence és a Catrice számomra kicsit csalódás volt. A számon egyszerűen nem ugyanezt a színt látom viszont, mint itt most a képen. A Caterice-nél lehet, hogy kicsit mellélőttem az árnyalattal, viszont csak jót hallottam eddig a márkáról, szóval adok neki még egy esélyt és egy másik árnyalatban is kipróbálom majd, de egyelőre ez a tapasztalatom.

Az Essencenek esélyt sem adok. Ragad, mint egy szájfény, olyan a színe, mint egy színezett ajakápolónak és nem szépen egységesen kopik, hanem kis darabokban jön le az ajkakról.

A Maybelline viszont egy hatalmas szerelem. A LEGJOBBBBBB FOLYÉKONY RÚZS ebben az árkategóriában számomra. Tökéletes fedés, gyors száradás. Kifejezetten szeretem benne azt, hogy nem teljesen mattra szárad, hanem megvan benne ez a kissé velvet, bársony hatás.img_8555.jpgLOVELY - K-lips milky brown, sweety

A Lovely márkával szemben elég szkeptikus vagyok. Sokan mondják, hogy milyen jó meg tartósak a sminkek, pigmentáltak stb stb. . Valahogy engem ez a márka nem igazán tudott meggyőzni sosem. Talán a csomagolás nem fogott meg vagy nem is tudom. Egészen eddig. Ugyanis nemrég a youtuberek hatására, akik ódákat zengtek erről a folyékony rúzsról végre rávettem magamat és beszereztem a Lovely K-lipsből kettőt is! Milky brown és sweety árnyalatokban és egyáltalán nem bántam meg! Teljesen igaz minden szó, amit erről a lipkit-ről állítanak! Baromi tartós, iszonyatosan matt és jól pigmentált. Ez valami CSODA. Sajnos még ettől se lettem nagy rajongója a márkának, de az biztos hogy ezzel a termékkel nagyot taroltak!

Nektek mi a kedvenc rúzsotok? Milyen árnyalatokat viseltek a legszívesebben ajkaitokon? Ahogy azt láthattátok én leginkább a nude-rózsaszín vonalon mozgok.

Érdemes minket követni a Facebook és Instagram felületeinken keresztül is, amiket ide és ide kattintva értek el!

Puszi: Kira

A bejegyzés trackback címe:

https://fashionship.blog.hu/api/trackback/id/tr3313833802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása